مقالات مبل

مبلمان

مقالات مبل

مبلمان

مقالات مبل

توضیحات در مورد انواع مبلمان و استند و...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۱۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

۱۹
مرداد

۱_ مبلمان خود را در مجاورت گرمای شدید ورطوبت قرار ندهید. گرما باعث انبساط حرارتی چوب میشود و در صورت سرد شدن محیط چوب انقباظ پیدا میکند.این انقباظ و انبساط باعث ترک خوردن چوب میشود.دمای خانه خود را ثابت نگاه دارید
2_ در هنگام جابه جایی مبلمان آن را بر روی زمین نکشید چون امکان بروز نیروی شدید باعث شکستن پایه میشود

۱۹
مرداد

اگر قصد خرید یا انتخاب و یا تعویض مبلمانتان را دارید بهتر است این نکات مهم و مفید در این زمینه را بدانید و سپس اقدام کنید .

گروه دکوراسیون، مبلمان مناسب می‌تواند حس و حال خانه شما را عوض کند و به فضای اتاق شما رنگ تازه‌ای ببخشد . خرید مبلمان به همین راحتی نیست و شما باید حین انتخاب و خرید مبل مورد نظرتان به نکات ریزی دقت کنید که بعدها از انتخاب خود پشیمان نشوید.

۱۹
مرداد


آموزش ساخت آباژور بازیافتیباورتون می شه این آباژور خوشگل، با قوطی های خالی لبنیات ساخته شده باشه ؟؟

۱۹
مرداد

امروزه از سنگ، کاشی، موکت، کفپوش‌های پلاستیکی، چوبی و موزاییک در انواع مختلف به عنوان پوشش کف ساختمان استفاده می‌کنند.

انواع کف‌پوشها عبارتند از: سنگ ، کاشی، موکت، کفپوش‌های پلاستیکی، چوبی و موزاییک

۱۹
مرداد

راش: Brich
 نام علمی این چوب Fagus orientalis نام فارسی و بومی راش و مرس و نام انگلیسی آن Beech است. از خواص ظاهری چوب راش درون نامشخص و به رنگ کرم مایل به قرمز است. دوایر سالیانه فشرده و در نتیجه در مقاطع طولی دارای خطوط کم و بیش مشخص ناشی از آن است. از بارزترین خصوصیات شاید بتوان به پره های چوبی در مقاطع طولی اشاره کرده که در مقطع شعاعی به پرمگس و در مقطع مماسی به دوک معروفند و این پره ها به صورت لکه های قرمز دیده میشود. 

۱۳
مرداد

تخته فیبر چیست و چگونه ساخته می شود؟

تخته فیبر از تکه های ریز چوبی و باریک چوبی که به شکل خمیر چوب درآمده اند، ساخته می شود. پس از ترکیب مواد خمیری با آب، به زیر دستگاه پرس می روند و معمولا به قطر 2 میلیمتر ساخته می شوند. فیبر نسبت به ورق نئوپان بسیار منعطف تر است و بیشتر در پشت محصولات چوبی بکار می رود.

۱۳
مرداد

هنگامی که دست به طراحی یک آشپزخانه می زنیم قبل از هر چیز باید بدانیم که  این مدل و سبک درب های کابینت ها هستند که در نگاه اول نظر ها را به سوی خود جذب می کنند و کاملا در معرض دید بیننده قرار دارند، پس اهمیت بیشتری نسبت به سایر عناصر به کار رفته در دکوراسیون آشپزخانه خواهند داشت. در این مقاله می خواهیم به بررسی مکانیزم های مختلف بازشوهای کابینت ها می پردازیم.

۱۳
مرداد

اندازه های استاندارد مصنوعات چوبی

اندازه های استاندارد مصنوعات چوبی : بر اساس نیاز و چگونگی استفاده و تا حدودی شکل و شمایلات آن طراحی می گردد.
اندازه های استاندارد میز نهارخوری
ارتفاع متوسط میز نهارخوری ۷۲ تا ۷۵ سانتیمتر

۱۳
مرداد

در ساختن مبلمان خصوصا مبلمان راحتی، پارچه کاربرد زیادی دارد. پارچه یکی از مواد اصلی مورد مصرف در صنایع مبل‌سازی است که هم به عنوان پوشش‌دهنده مبلمان و هم به عنوان یکی از مواد تزئینی مهم که زیبایی آن می‌تواند یکی از فاکتورهای اصلی انتخاب برای مشتری باشد و هم برای ایجاد راحتی در رویه‌کوبی مبل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۱۳
مرداد

اتاق خوابی سرزنده اما آرام

تا به حال به اتاق خواب خود دقت کرده اید؟ به نظر شما کسل کننده و بی روح نیست؟ چه راه حلی برای شاداب تر کردن اتاق خوابتان مناسب است؟ اگر رنگ ها یکی از گزینه های شما می باشند، پس با این مطلب از التاش همراه شوید تا با هم به اتاق خواب شما روحیه دهیم!